Van meerdere klanten hebben we gehoord dat onze bereikbaarheid momenteel niet altijd soepel verloopt. Dat komt omdat we slechts 1 telefoonlijn hebben. Deze is regelmatig in gesprek, met als nadeel dat mensen de voicemail moeten inspreken. Aangezien wij aandacht voor onze klanten hebben en ook hun mening, willen we altijd proberen wat met de feedback te doen.

We blijven uiteraard een kleine praktijk en dus kunnen we niet alles oplossen. Ook onze telefoniste moet soms even achter de telefoon weg. Dat kunnen we niet voorkomen. Wel hebben we geïnvesteerd in een telefooncentrale, waardoor u niet rechtstreeks naar de voicemail gestuurd wordt als de telefoniste in gesprek is.

We doen er alles aan om u zo snel mogelijk te woord te staan en mocht het alsnog niet lukken, dan kunt u altijd de voicemail inspreken. Aangezien de voicemail niet altijd gewaardeerd wordt, hopen we dat het niet vaak nodig zal zijn. Heeft u uw nummerherkenning aan staan? Dan krijgen we uw telefoonnummer in beeld en kunnen we u terug bellen.

Aan het begin zal het voor iedereen wat wennen zijn, we hopen hierin op uw begrip. Het belangrijkste is dat u gehoord wordt! Vanaf maandag de 30e gaan we de centrale echt gebruiken. Wilt u nu al bellen voor een afspraak? Dan kan dat nog op het oude nummer. We hebben een nieuw nummer die we gaan gebruiken: 0575-725199, maar voorlopig kunt u ook nog altijd bellen op ons oude nummer. En gaat u vandaag al proberen of het nummer werkt: ja, het nummer werkt. Dus als u het probeert, dan zal u keurig te woord gestaan worden en kan Wendy alvast een beetje inkomen

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.